The Daily Mail Publishes Sex Scandal Hit Piece about Snopes

From the Guardian: On Wednesday evening, Mail Online published a lengthy investigation into fact-checking site Snopes containing salacious details gleaned from legal battles between its recently divorced cofounders. The claims, mainly about the sexual history and preferences of Snopes employees, but also allegations of financial misbehaviour by its founder, David Mikkelson, which he disputes, are titillating […]